måndag 7 februari 2011

Super Bowl

För första gången i mitt liv har jag tittat på amerikansk fotboll!

Igår sändes enligt USA världens största sportevenemang nämligen Super Bowl, det var riktigt roligt trotts att jag inte fattade mycket av reglerna :-)

Matchen gick av stapeln i Cowboys Stadium, Texas. Vilken byggnad , den skall jag besöka om jag någon gång åker till Texas!

Christina Aguilera fick äran att sjunga den amerikanska nationalsången, tyvärr tappade hon bort vissa delar i texten och hon vejlade för mycket, helt onödigt.

Det var lagen Green Bay Packers och. Pittsburgh Steelers som spelade mot varandra. Av någon anledning så blev jag lite småkär i Green Bay Packers och det bästa var ju att de vann :-)

Vid halvlek var det dags för Black Eyed Peas att genomföra ett maffigt nummer, tyvärr var det de sämsta jag hört på mycket länge!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar